Ср, 15.05.2024, 06:14
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Пошук
Ключові слова
новини ліга.бізнес

Зміна юридичної адреси ТОВ, ПП, ФОП.

 

Документи, для Зміни юридичної адреси:

Для Юридичної особи:

  • Виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про державну реєстрацію;
  • Довідка управління статистики;
  • Статут;
  • Повідомлення районного відділення Пенсійного фонду України;
  • Довідка про взяття на облік платника податків (форма 4-ОПП);
  • Свідоцтво платника податку на додану вартість (за наявності);
  • Документ на особу, яка буде підписувати статут (довіреність та протокол).

Для Фізичної особи — підприємця (ФОП):

  • Виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про державну реєстрацію;
  • Довідка управління статистики (за наявності);
  • Довідка про взяття на облік в ДПІ (4-ОПП);
  • Повідомлення про взяття на облік у Пенсійному фонді;
  • Ксерокопія паспорта та ідентифікаційного номера;
  • Довіреність (для ФОП які не мають печатки – нотаріально завірена довіреність).

 

До послуги з реєстрації Зміни юридичної адреси входить:

  • Консультації;
  • Підготовка установчих документів (протоколи, статут, довіреність, заяви, тощо);
  • Реєстрація зміни у державній районній адміністрації м. Києва;
  • Реєстрація зміни в управлінні статистики;
  • Реєстрація зміни у районному відділенні Пенсійного фонду України;
  • Реєстрація зміни у податковій інспекції;
  • Постановка на облік у Фондах;

 

Після проведення Зміни юридичної адреси замовник отримує:

  • Протокол про зміну юридичної адреси (для юридичних осіб);
  • Статут у новій редакції (для юридичних осіб);
  • Виписку з Єдиного державного реєстру;
  • Оновлену довідку управління статистики;
  • Оновлене повідомлення районного відділення Пенсійного фонду України;
  • Оновлену довідку про взяття на облік платника податків (форма 4-ОПП).

 

Вартість послуги – 800 грн.

Сплата держмита, та доставка документів входить в вартість послуги!

Термін реєстрації змін та отримання нового пакету документів – 5-7 робочих днів.